Coopera para educar e non para apoiar a corrupción
All
people who have the great fortune of being doubly educators
because we are teachers and parents simultaneously , know
the importance of good communication between families and schools . We
also know that the running of the school should be under current pedagogical criteria and , obviously , democratic rules .
As everybody should know , a good and direct contact between parents and teachers, always under the law and regulations governing such communication , can avoid distortion and misinformation (not verified or manipulated ) in resolving possible coexistence conflicts in an Educational Community. We all can also suppose that a school works as an educational institution open and with channels and legal / democratic ways of participation and working.
And
thus , to help a school to be really
an authentic Educational Community it is basic to take part and cooperate in the life of the center, using channels and legal
tools that we have at
our disposal , and the common sense in default of general or statutory norm to
resort .
Here are some links to: Schools for
parents , models of family-school cooperation, opinion articles about education and collaboration ,
and an interesting report of the European Parliament about these issues . All in all, cooperating, being informed correctly, taking part democratically and talking is basic to educate and to help our boys/girls. Read them calmly . It´s worth it. *Parental involvement in everyday school life * Parents and teachers . Responsibilities *Strengthening Cooperation Among Parents and Schools *A good school climate * Orientación familiar. La familia y la escuela. * Curso de Escuela de Padres * Relación familia -escuela *La convivencia escolar :necesaria y posible *Anticiparse a los problemas Todos os que temos a inmensa sorte de ser dobremente educadores por ser profesores e pais á vez, sabemos o importante que é a boa comunicación entre familias e escola así como o bo funcionamento dun centro educativo baixo criterios pedagóxicos actuais e , obviamente , democráticos ,os cais son o cerne do que denominamos Comunidade Educativa .
Como todo o mundo debe saber , unha sa e directa
relación entre pais
e profesores , e
sempre da man da normativa legal
vixente que regula ese tipo de comunicacións , pode evitar
calquer distorsión por
información errónea , non contrastada ou mesmamente manipulada ou intoxicada , á
hora de resolver e enfocar unha hipotética situación de conflito na convivencia nun centro educativo .
Tamén todos podemos supor que un colexio non se xestiona como se fose un cortijo ou unha finca privada ou a golpe de caprichos de algún/ha , ainda que ás veces a percepción subxectiva da realidade fainos ver o contrario . Todos , lóxicamente , supoñemos a un colexio como unha institución educativa aberta , con canles legais e democráticos de participación e funcionamento e onde os principios de legalidade , transparencia , participación e xestión democrática son algo máis que unha mera declaración solemne , enmarcada de xeito decorativo, dentro dunha páxina web . E estamos no certo , deben ser reais dentro da Comunidade educativa .
E así , tendo en conta o dito no parágrafo anterior, para
axudar a que un colexio sexa realmente unha auténtica Comunidade Educativa é
fundamental participar e
cooperar ca vida do centro .Usando as vías e ferramentas legais que temos a nosa
disposición e o sentido común , que sempre é moi necesario , en defecto de norma legal, regulamentaria ou xurisprucencia á que acollernos .
En
definitiva , cooperar, informándose
correctamente , participando
democráticamente, dialogando e xestionando con transparencia e honradez todos os asuntos , tanto os económicos como os socioeducativos é
fundamental para educar e axudar
aos nosos nenos/as.
Aí arriba quedan algúns
enlaces sobre Escolas de pais , modelos
de experiencias cooperativas de
familia–escola , orientacións ás familias sobre a escola , e un interesante informe do Parlamento
Europeo sobre estes temas.
Léanse con calma. Paga a pena . |